fredag 3 januari 2014

2014

Nu är det nytt år och jag har inte skrivit något på hela julen.
Har faktiskt inte haft tid eller ork.
Har ju haft mitt älskade barnbarn hemma och Sofie och Filip och även Therese i 2 dagar.
Hon kom hem så hon kunde fira julafton med oss sedan åkte hon hem till Stockholm för att jobba på juldagen.
Leffe och jag va barnvakt på juldagen då Sofie och Filip skulle ut och träffa vänner.
Jätte kul för oss då vi fick ta hnad om våran lilla älskling.

Hon är ju så rolig nu och pratar och pratar hela tiden.
Duktig är hon också för man förstår nästan allt hon säger.
Tänk vad tiden går och snart fyller hon 2 år.

Annars har det varit jobbigt denna helg då man saknar sina älskade föräldrar som sitter i himmelen.
Svårt när man har haft pappa här varje jul sedan mamma gick bort år 2000.
Finns så mycket man vill säga och berätta för honom men jag försöker prata med honom ändå.
Jag vet att sitter däruppe med mamma och har det bra och är min ängel som tittar ner på oss och ser vad i gör.

När nyårs klockorna började ringa grät jag i min systers famn då allt bara brast för mig.
tack älskade syster för att du finns för mig.
Du är mitt allt och jag älskar dig så otroligt mycket <3
Tack för att vi kunde fira nyår för första gången i våra liv.
Vi vet ju inte om vi har firat då vi va små för vi kan inte fråga någon om det längre.
Men för oss va det första gången som vuxna.

2013 vill jag inte riktigt uppleva igen på vissa fronter.
All sorg och smärta, oro mm.

Vi hade dock en sak som va helt fantastisk för både mig och Leffe.
Vi blev bjudna till USA  av Linda för att överraska Daryl på hans 50 års dag.
Helt fantastiskt minne med underbara vänner.
Träffade massor av fantastiska människor på vägen.
Tack till Loren och Darlene för att vi fick bo i erat fina hus i Florida.

Kan inte nämna alla vi träffade genom Linda och Daryl för de blir så många att skriva här ;)

Nu hoppas jag att 2014 blir ett bra år för oss alla och att många problem för oss försvinner, hur nu det ska gå till. Men man får aldrig ge upp.

Nu ska jag visa lite kort på julhelgen.
Orkar inte skriva om allt utan bilderna får visa desto mer.

Ha nu ett underbart 2014 önskar jag er alla!











 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar