tisdag 21 januari 2014

Kallt.......

Ja det är kallt och speciellt i huset burr.
Men jag har inte eldat heller så jag får skylla mig själv.
Vill inte ta all ved jag har inne då jag vill ha lite när jag kommer hem igen.
Åker i morgon till fastlandet för att göra massa roliga saker.
Se på hockey på torsdag i Gävle :)
Hälsa på mina älskade barn och lite släkt.

Har varit i stan och handlat kattfoder så katterna har mat medans jag är borta.
De klara några dagar själva.
Bara se till att det finns mat och vatten.

Packade lite ikväll så jag inte ska glömma något i morgon.
Min morgondag är hektisk då jag ska gå ut med Vofflan, duscha, packa bilen, vattna blommer, fixa mat till katterna mm mm.

Så jag ska väl ta och krypa ner i min säng nu så jag orkar upp i morgon.
Kommer inte blogga något under helgen för jag kommer att ha fullt upp ;)

Ha nu alla en bra vecka!
Puss och Kram
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar