onsdag 11 december 2013

skitdag

Den här dagen kan man ju få glömma helt tycker jag.
Har inte varit så bra.
Vofflan sprang in i ett buskage någonstans och blev av med sitt vintertäcke och jag letade efter den som en tok men inget resultat :(
Täcken är dyrt till hundar och nu har hon bara sin overall kvar.
Får leta nästa vecka för jag åker upp till min älskade familj i morgon.
Ska få gå på lucia med Mila på fredag.
Ska bli så otroligt mysigt :)

Gjorde lite nytta på kvällen och bakade lussebullar till Therese.
Alltid lika spännande då de är glutenfria.
Men jag smakade på en och den va såååå god och fluffig.
Hoppas att hon gillar dem i år.
Hade i lite mera socker då saffranet kan göra så de blir lite beska
Jäste jätte fint för en gång skull.
Men att baka ut fina släta bullar är helt omöjligt då man inte får knåda degen för då tappar man all fluffighet.
 I morgon så ska jag bara packa in allt i bilen.
Julklappar till Nathalie o Alex, lite grejer till Therese som hon glömt och inte fått med sig.

Så nu ska jag krypa till sängs och sova en stund.
Längtar till min familj.
Leffe är redan där.

Sov Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar