torsdag 5 december 2013

Bullbak

Idag blev det inte mycket gjort här hemma.
Vaknade tidigt med en fruktansvärd migrän som höll i sig så länge att jag inte kunde gå ut med Vofflan i vanlig tid :(
Hon sover så gott och talar alltid om när hon vill gå ut.
Men helst inte före 11 för då har man ett himla jobb att få upp henne ;)
En liten sjusovare är hon och det är jag glad för.
Så vi tog våran promenad i blåsten som inte va bra för mig men vad gör man.
Sedan tog jag det bara lugnt hela em.
Fick ett ryck och bakade lite lussebullar senare och de va väldigt goda.
Såg på hockey och det va ju inte lika kul som vanligt för de förlorade :(

Nu har jag proppat i mig tabletter så jag hoppas få sova och inte vakna med migrän i morgon igen.


Lite bilder på bullarna och julpyntet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar