lördag 7 december 2013

år 2013

Detta år har för mig varit otroligt jobbigt och svårt :(
Önskar bara att allt vore över och att jag aldrig mer behöver känna så här mer.
Hänt så mycket och jag vill inget annat än att få må bra någon gång.

Att förlora en förälder är svårt, mycket svårt.
Att försöka leva vidare som inget hänt går inte.
Varje dag blir jag påmind om min älskade pappa.
Kan se honom överallt.
Det gör ONT :(

Min kropp och min sjukdom gör inte saken bättre.
Jag försöker verkligen vara positiv hela tiden och le och säger nog inte hur jag mår till folk som frågar.
Säger inte till min familj heller hur jag känner och mina mörka tankar som ofta kommer.
Försöker bara skuffa undan allt och lägger det i en väska som jag gömmer långt in i en garderob.
Vet att den blir snart väldigt full och kommer brista men jag försöker verkligen vara alla tillags. Vill inte att andra ska må dåligt bara för att jag gör det.
 
Undrar bara när allt ska vända?
Undrar hur länge man ska bli testad och hur långt det ska gå innan droppen rinner över?
 
Vet inte hur länge jag ska orka?
Deppig och nere är bara förnamnet.
Skuldkänslor,oro för framtiden.
 
Tur att jag har VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ!
 
Älskar er massor!
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar