torsdag 19 december 2013

Kul att man ska bli sjuk nu innan jul :(
Har inte tid med detta.
Har fått en hosta som går långt ner i lungorna så jag hoppas att det inte blir värre som Leffe hade.
Nej nu ska vi vara positiva och hoppas att jag vaknar pigg och kry.

Har haft Therese hemma ni i ett par dagar :)
Men hon har jobbat så det har inte varit så mycket att vi setts.
Men hon kommer hem i alla fall över julafton och det ska vi vara glada för.

På lördag kommer Sofie o Mila hit och det ska bli kul.
Va uppe i helgen hos tjejerna för det va dansavslutning.
Är så otroligt stolt över de alla tre.
All dans de gjort alla tre och  Nathalie o Therese dansade helt fantastiskt <3
Vi hade även äran att vara barnvakt åt våran lilla ängel Mila.
Men helgen gick väldigt fort och alla tre va borta från 9.30 till 21ca.
Då va de så trötta och ville bara hem och sova.
Det tråkiga är att jag inte kunde träffa Nathalie så mycket.
Det gör mig så otroligt ledsen då hon och Alex inte kommer hem till jul :(
Men vi får ta igen det nästa gång vi ses och bara va med dem en hel dag.

Har varit i stan och handlat julmat och lite julklappar.
Kom hem vid 20.30 då jag hade skjutsat Therese till båten först.
Helt slut när jag kom hem.
Hann inte gör allt så jag måste ta en tripp till stan i morgon igen.
Köpa julgran mm.

Morgonen började inte så bra :(
Vaknade med en sprängande migrän och rösten va helt borta.
Så när jag väl kom upp då Leffe hade gett mig mina tabletter så migränen kunde försvinna så fick jag skriva lappar till både Leffe o Therese hahaha.
Men jag fick tillbaka rösten sent på em som tur va.
Lite svårt att handla utan röst.

Jag ska försöka komma i säng nu så jag kan komma upp tidigt så jag får allt gjort som jag vill.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar