tisdag 18 december 2012

sjuk :(

I söndags kväll blev Sofie och Therese magsjuka.
Vi vet inte om de blev matförgiftade efter julbordet eller om det va vinterkräksjukan.
På måndag morgon började jag att bli dålig.
Spydde 1 gång och sedan va det bra med det.
Mådde illa men fick i mig lite att dricka under dagen.
Alla våra planer på att åka till Ikea förstördes :(
Skulle köpt julklappar o lite annat men nej då :(
 Så nu känner jag mig hur stressad som helst.
Vi som ska fira julafton redan på lördag.
Leffe ska ju jobba hela julhelgen så vi samlar familjen den 22/12.
 
Ska till stan för att köpa julklappar o gran.
Städa här hemma.
Ja allt ser inte så lovande ut just nu.
Jag får inte i mig något mer än att jag får ut det igen på en gång.
Suttit på toa hela natten och är helt slut.
Hoppas att jag slipper det i natt och att jag är piggare i morgon.
 
Nathalie o Alex blev dålig de med så de ligger hemma :(
Sofie, Filip o Mila är på ön nu :)
Men jag sa till dem att det är inte så kul att komma hem till oss nu när allt är upp och ner här hemma.
 
Låt oss nu be för att vi alla blir friska.
 
God natt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar