fredag 14 december 2012

Lycka :)


Att få lyckan att vara med denna underbara tjej en hel dag gör mig lycklig :)
Tyvärr så har lilla gumman haft feber hela dagen men vi har haft det så mysigt hon och jag.
Mormor har sjungit med henne och skrattat och busat lite.
Sedan har det varit mycket gos :) och det är ju mysigt.
Har även tagit hand om Idun och Vofflan och det har gått hur bra som helst denna gång.
Känns skönt att de inte ryker ihop utan kan leka och även sova vid varandra.
 
Så man kan säga att denna dag har varit toppen :)
 
På kvällen kom alla hem till Sofie och det blev mycket prat och skratt som det blir när hela familjen samlas.
Leffe och Therese har varit i Sthlm i dag för att åka till Therese sjukgymnast.
Efter det åkte de hem till farmor och hjälpte henne med lite saker och sedan tog de med henne till Eskilstuna såhon fick se föreställningen.
Hon fick även se hur Sofie o Filip bor och träffa lillskruttan.
 
I morgon blir det likadant att vi ska vara barnvakt/hundvakt men då kommer vi att hjälpas åt Leffe o Jag.
Jag ska på föreställningen på kvällen så då får han vara själv.
Men det går säkert helt utmärkt, Han är ju Morfar ;) och då kan man ju allt ;) hahaha!
 
Nu ska jag sova en stund.
God natt och ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar