tisdag 11 december 2012

Massa snö :)

Nu har vi massor av snö och Leffe har fått vara ute och kört med snöslungan flera gånger.
Jag älskar snö och man blir glad av den.
Idag har jag varit hos läkaren för att prata om mina mediciner.
En tablett som jag använder har tagits bort så jag vill kolla vad som händer med det.
Ingen fara för det finns en annan som funkar lika bra, skönt!
Sedan kollade jag upp det här med Lyrican som de gör så mycket reklam om i USA.
Den ska tydligen funka jätte bra på oss som har Fibromyalgi.
Nu skrev läkaren ut ett liknande preparat  som jag redan har börjat med idag.
Ska bli intressant vad den kan hjälpa mig med.
Hoppas att den är bra så jag slipper ha så mycket värk.

Jag blev väldigt seg och lite lullig efter den tabletten.
Allt bara slappnade av och det är ju bra ;)
Kan inte köra bil på de tabletterna i början.
Man blir väldigt trött och avslappnad.
Men när kroppen har vant sig då kan man köra igen :)

Sedan frågade jag om mina fingrar som jag har så ont i och han undersökte och sa på en gång att jag har fått ARTROS!!!!!
NEJ!!! Jag vill inte ha mer nu!
Man kan tydligen inte göra så mycket åt det men jag ska börja äta strandnypon.
Fick ett tips från en vän som sa att det skulle vara bra.
Jag har googlat det och det står en massa bra saker om det.
Så prova ska jag verkligen göra.

Tänk vad mycket motgångar man får hela tiden :(
Tur att jag har en underbar familj som stöttar mig hela tiden <3
Tack för det!!
Ni betyder ALLT!
I helgen åker vi till Eskilstuna för att se på  dansskolans avslutning.
Nathalie är med och dansar och har en av huvudrollerna.
Ska bli skoj att se.

På fredag ska Therese till sjukgymnasten i Sthlm så då skjutsar Leffe henne dit och sedan åker de för att hämta farmor.
Hon ska se föreställningen på fredag kväll och sedan på lördag kommer farfar och ser :)
Ska bli kul att träffa dom en liten stund.

Att få träffa lilla busungen ska ju självklart bli såååå mysigt.
Nu ska jag sova och i morgon står det lussebullebak på listan.

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar