onsdag 19 december 2012

Dagen har inte varit bra för min egen del men Therese har piggnat till som tur är.
Har bara fått i mig lite blåbärssoppa med Hebalife.
Som tur är har jag en underbar man som försöker fixa här hemma.
Tack älskling för att du finns för oss!

I morgon kommer allihop hem och jag är lite stressad för det :(
Jag har inte hunnit med att fixa och städa och vi ska inte prata om julklapparna.
Leffe o Therese åker till stan för att fixa en hel del i morgon men jag törs inte åka med.
Magen min är inte på min sida nu :(
Jag får försöka så gott jag kan här hemma.
Det blir väl jul ändå.

Hoppas att natten blir bättre än de andra och att jag får behålla de lilla jag har i magen.
Gått ner 1 kg så det är det ända som är positivt.
Nu sova så jag kan orka upp i morgon.

God natt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar