tisdag 13 november 2012

sjukgymnast

I morgon bitti ska Therese och jag till sjukgymnasten.
Ska bli så otroligt skönt.
Sedan MÅSTE vi till veterinären och kolla Vofflan.
Hon har fått en jätte stor varböld på ett av såren som har läkt.
Så jag förstår ingenting hur den har kommit dit och varför.
Så vi får se vad veterinären säger.
Synd att man inte är på fastlandet och kunde ha åkt till Strömsholm direkt :(
Litar inte riktigt på de här på ön så jag får se vad de säger.
Inte kul i alla fall.
Upptäckte det ikväll när jag gick och la mig.
Så Therese och jag har satt på en kompress och en gasbinda som håller fast den för vi tror att den kan spricka när som helst.

Usch och fy för när djuren är sjuka.
Vofflan har ju varit jätte pigg och inte visat något som helst att hon skulle ha en infektion.
Men men nu är det som det är och vi tar henne till stan i morgon.

Hockey har det varit ikväll med och Brynäs vann borta med 4-1 mot Linköping :)
Skönt med en seger!

Nu MÅSTE jag sova även fast det är svårt när kristallerna gör att allt snurrar.
Ska upp 07.00 så det blir inte många timmars sömn :(
Så Gott Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar