söndag 11 november 2012

Kristaller

Ja nu är mina kristaller tillbaka.
Vaknade av att det snurrade så jag fick ropa på Leffe.
När han kom och skulle hjälpa mig att komma upp så gick det inte.
Har aldrig haft det så kraftigt som denna gång.
Jag grät som en tok och det va fruktansvärt läskigt.
Det va som det va en karusell i min säng och att jag följde med i snurrandet.
Leffe fick hålla i mig så jag inte skulle fortsätta att snurra med.
Viftade med både armar och ben för att få stopp på allt men det hjälpte inte.
Usch och fy va rädd jag va :(
Tur att Leffe va hemma kan jag säga.

Så vi får se hur det blir i morgon när jag vaknar.
Tur är att jag har Therese hemma nu för Leffe ska upp och jobba denna vecka.
Hela helgen har varit dålig härhemma.
Alla har haft feber och mått kasst.
Så vi har inte fått så mycket gjort :(
Men vi får hoppas att vi blir friska snart.

En annan rolig sak är att det varit SM i Hiphop i helgen.
Sofies dansare tog hem 2 Guld och 2 Brons :)
Helt sjukt va bra och jag är sååå stolt över Sofie som lyckats så bra som danstränare.
GRATTIS LM och En av Sveriges bästa tränare Sofie Nellmer !!!

Fars dag har det varit och tyvärr blev jag dålig men lyckades göra Pizza till Leffe som han önskat.
Orkade däremot inte ha pappa här så jag har lovat att bjuda han på middag någon annan dag i veckan då jag känner mig bättre.
Tokigt allt kan bli bara på så kort tid.

God natt alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar