onsdag 7 november 2012

Hej!
Har inte hunnit eller orkat skriva på ett tag.
Har varit hos mina älsklingar i Eskilstuna i helgen.
Nu är man hemma igen och nu får jag ha min egen älskling hemma resten av veckan :)
Vi har haft det jätte mysigt hos Sofie och Nathalie i helgen.
I lördags så åt vi middag tillsammans och oj vad vi skrattade och ljudnivån va verkligen hör,  hahahaha!
Jag kände som om jag va på en tennismatch och huvudet gick fram och tillbaka.
Men oj vad vi skrattade.
Till slut tittade jag bara på Alex för jag orkade inte följa tjejernas snack :)
Senare på kvällen gick Sofie och Therese ut.
Nathalie orkade inte för hon va verkligen väldigt förkyld och Alex följde med henne hem. Filip va jätte trött då han jobbat hela dagen på en regiontävling så det blev bara de 2 som ville ut och dansa lite.
Jag skjutsade de och hämtade hem dom när det va dags.
Uppskattar verkligen denna dag och kväll.

På måndagen åkte vi till Therese sjukgymnast och sedan hem med båten på kvällen.

Min kropp har börjat att jävlas med mig på riktigt nu och det är ingen lek att ha fibromyalgi:(
Tur att Leffe är hemma nu så jag får hjälp.

Har däremot inte så ont i magen längre (IBS).
Har ätit Herbalife ett bra tag nu och det gör att jag mår mycket bättre i magen.
Så ni som har IBS pröva Herbalife det kanske hjälper er med.

Har suttit och kollat julklappar på nätet så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd.
Jag orkar ju inte gå i affärer så mycket så då är nätet väldigt bra för mig.

Kanske skulle ta och lägga mig då jag va uppe på valvakan i natt och fick se Obama vinna igen.
Kollade även hur det gick för Daryl i valet för Borgmästare i Fergus Falls.
Tyvärr vann han inte :( tråkigt!
Men han får väl ställa upp igen till nästa val.
Han kom dock på en hedrad 3e plats.
Bra jobbat!

God natt alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar