onsdag 28 november 2012

Idag har jag försökt att städa lite i hallen/förrådet.
Gick ganska bra men det är långt kvar.

I måndags va jag till visby och då passade jag på att panta 4 säckar!!!!!
Ja vi håller på att rensa och jag eller vi har inte gjort det på snart 1 år.
Så ni kan tro att det va en hel del.
Har nu fått ihop 4 säckar till som ska till pantstationen.
De har en mycket bättre pantstation i Visby det är därför jag tar med allt dit.
Går mycket fortare kan jag säga.

MEN... Jag kan inte gå efter allt det här.
Har en sådan träningsvärk efter att ha böjt mig ner för att plocka upp och sedan rest mig upp igen så där en 400 ggr :(
Usch och fy vad jag avskyr min kropp som inte vill någonting som jag vill :(

Ikväll duschade jag Vofflan så nu är hon en fin vovsing igen.
Hon luktar så gott och pälsen är så len och fin.
Hon har inte lämnat min sida idag.
Hon känner på sig att jag mår skit och då vill hon ligga nära nära <3
Älskar den hunden såååå mycket.

Therese har hjälpt mig med mitt hår också.
Är såååå torr i hårbotten och det kliar så jag blir tokig.
Men hon har hjälpt mig att smörja in något medel och vi hoppas att det ska försvinna snart.
Älskar när hon fixar och tar hand om mig :)
Såååååå skönt att ha en egen frissa hemma.
Puss på dig Hjärtat <3

Den här veckan ska det fixas här hemma och jag hoppas att min kropp ska vara med mig och inte emot.
Har inte tid till det.
Gardiner ska upp och fönsterna ska tvättas.
Ljusstakarna,julstjärnorna och lite snyggt runt omkring.
Få se hur mycket det blir av den varan när jag mår som jag gör.

Leffe har i alla fall bytt till vinterdäcken på saaben nu.
De säger att det ska komma snö till helgen så vi får se hur det blir med det.
Vore skönt med lite ljus ute och att regnet skulle kunna sluta ösa ner.

Nu ska jag försöka sova ett par timmar.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar