söndag 31 maj 2015

Mors Dag

Idag har det varit Mors Dag.
Tyvärr så fick jag inte fira den med mina älsklingar då de inte bor nära. 
Men nästa helg träffar jag dem alla ❤️

Leffe o jag tog en långpromenad med Vofflan o Frisco.
Plockade liljekonvaljer både till mig o till min älskade ängel mamma.
Va upp till kyrkogården o fixade lite där.

Sedan fick jag ett ryck då Leffe klippte gräset. Jag tog o skördade lite rabarber som jag kokade saft av. 
Blev 7,6 liter saft till slut.
Men det syns inte att jag tagit o skördat för jag har så otroligt mycket rabarber. 

Till middag grillade vi o det va så gott. 
En rabarber o jordgubbspaj till efterrätt med vaniljsås. Mums!!

Avslutat kvällen med att se på Mamma Mia. Den är så bra o jag blir så glad av musiken. ABBA va ju mina stora idoler när jag va mindre. Man har ju själv stått o mimat till alla deras låtar. 

Ja jag han också klippa Leffe, tvätta o göra rent diskmaskinen. 
Nu käns allt bra o nu ska jag krypa till sängs då jag ska skjutsa Leffe till flyget i morgon bitti.

Tack för fina samtal o sms från mina älskade döttrar ❤️❤️❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar