måndag 1 juni 2015

Dagen började inte bra tidigt i morse. 
Gick upp kl.05.00 för att skjutsa Leffe till flyget.
Kontrollerade olja o vatten innan vi drog iväg. 
Jag la nog min plånbok i motorhuven när jag gjorde de här kontrollerna o sedan stängde vi bara igen huven o satte oss i bilen o åkte iväg.
När jag kommer hem o parkerar bilen o ska gå in så hittar jag inte plånboken. 

Letade överallt inne, i bilen o sedan gick jag igenom hela morgonen vad jag hade gjort. 
Helt tom blev jag när jag inte hittade den o tänkte bara på att jag inte skulle kunna handla mat i veckan :(
Leffe ringde mig o sa till mig att jag skulle ta en promenad med Vofflan o kolla i diken o på vägen. 
Gick ut o ställde mig där bilen stod på morgonen kollade lite lätt på marken.
VAD ser jag då????.....
Min plånbok under våran Fords framhjul :)
Vilken lättnad jag kände just då :)

Sedan har dagen inte varit min bästa vän.
Fibromyalgi har varit väldigt jobbig o jag har varit väldigt trött.
Vila vila o åter vila.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar