lördag 30 maj 2015

Regn o rusk

Idag har det bara regnat så vi har varit inne mest hela tiden.
Leffe va ute tidigt med Vofflan innan regnet kom som tur va.
Jag har mått dåligt hela dagen o kände mig svimfärdig när jag va o handlade. 
Fick skynda mig hem för att lägga mig i soffan så jag inte skulle svimma. 
Tur jag har Leffe hemma på helgerna så han hjälpte mig in med kassarna o plockade in allt i kylen. 

På kvällen åt vi pizza som jag gjorde. 
Mila ringde o talade om att hon hade varit på Mora Träsk.
Åh så roligt! 
Det va länge sedan man va med barnen o såg på dem.
Hon tyckte det va jättekul o berättade att gubben hade kastat vatten på alla barnen på slutet hahaha!!!! 
Saknar mina små älsklingar men om en vecka så träffar jag dem hos min bror som fyller 60 år.
Tänk va tiden går fort.
Min bror fyller 60 år WOW!!!!!
Men det ser han inte ut som. 

Ska bli så roligt att träffa massa folk man inte sätt på länge.

Therese o Gustav har åkt till Cypern idag de rackarna.
Inte ett dugg avundsjuk (haha)
Men de är de så värda.
Njut för oss alla där nere i över 30 graders värme.
Ska hämta de nästa lördag på Arlanda då vi ändå är uppe. 

Nu ska jag vila lite för kl.02.05 börjar NHL som Leffe o jag ska se på. Avgörande matchen mellan Anaheim mot Chicago. Heja Anaheim o silfverberg. 
Hockeytokiga??!!!! 
Ja det så klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar