söndag 12 maj 2013

Söndag

Nu har man skjutsat in Leffe till båten och det är ju lika tråkigt som vanligt :(
Men som tur är jobbar han bara till på onsdag och sedan kommer han hem resten av maj ut :)
Härligt tycker jag.
Kan få mycket gjort här hemma med tomten och badrummet.
 
Min pappa ligger fortfarande kvar på lasarettet och vi vet inte när han kan komma därifrån.
Han ska ju flytta till ett särskilt boende men det tar tid att få ett sådant.
Han lever väl ett ganska konstigt liv nu då allt är påhitt ( ja han har ju fått demens).
Sa att han hade gift sig i fredags hahaha.
Men jag är glad om han är nöjd och glad.
Man måste bara försöka vara på hans våglängd och hålla med.
Han vet ju i alla fall vilka vi är och det är ju skönt.
 
Bra väder har vi haft men nu undrar jag om det är skitväder på gång.
Har haft jätte ont i kroppen och sovit mest hela em i soffan :(
Tur jag har en sådan underbar man som hjälper mig med allt.
Tack Älskling för att du står ut med min sjukdom och finns där för mig!!!
 
Ha nu en bra vecka alla fina <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar