måndag 6 maj 2013

I´m back

Ja nu är jag tillbaka igen.
Min dator har gått sönder och allt blir lite kaos då.
Har fått låna en nu så nu blir det lite lättare att skriva.

Det har hänt massor under den här tiden.
Kan inte och orkar inte skriva om det.
Min pappa har blivit sjuk igen och ligger på visby lasarett sedan 3v tillbaka.
Åkte in med en urininfektion som vanligt och då hade han ramlat flera ggr innan hemhjälpen larmade och skickade in honom med ambulans.
Många tester har det gjorts och de kommer inte fram till något ännu:(
Börjar bli trött på detta då han inte är frisk och har blivit väldigt dement och pratar om saker och platser och personer som inte är på riktigt.
riktigt jobbigt är det.

Jag mår SKIT av detta och får väldigt ont i min kropp så fort det ska tas ett beslut eller man ska kontakta någon.

I morgon ska jag prata med läkaren om pappa och det gör mig riktigt nervös.
Sedan ska jag försöka övertala Teliagubbar som ska hit och fixa internet som varit borta i över 1v.
Blir galen att de dumförklarar en när det är de som inte kan sitt jobb.
Nej man ska tydligen vara kille för att de ska tro på en :(

Leffe kommer hem på kvällen och det ska bli såååååå skönt.
Har ett fint stöd i honom och han hjälper till med allt som jag inte orkar.
ÄLSKAR dig för det <3

Nu har jag stretchat och duschat och snart ska jag krypa till sängs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar