fredag 24 maj 2013

Ledsen

Just nu är det en tid för mig som jag önskade att jag slapp att vara i.
Idag bröt jag totalt ihop så Leffe o Therese fick plocka upp mig och trösta mig så gott det nu gick.
Jag fick ta lugnande tabletter och sedan somnade jag.

Ni undrar säkert varför?
Jo min Älskade pappa har blivit så fruktansvärt dålig och han bor nu på Kortis i Visby.
Han har varit på Lasarettet i över 1 månad och hans kondition är inte bra.
Alla värden och är hur dåliga som helst och vi misstänker att han har cancer som spridit sig lite  överallt i kroppen.
Läkaren skulle ha ringt mig nu i veckan men det har han inte gjort så han har väl inga svar på alla frågor.
Vi va inne hos honom igår och det va ingen trevlig syn :(
Skinn o ben,dement,svårt att prata,vill inte äta.
Men min Älskade pappa är 78 år och har INTE ett enda grått hårstrå.
Är inte det coolt ;)

Jag Älskar honom så otroligt mycket och vill inte att han ska må dåligt.
Men jag vill inte att han ska lida och inte förstå eller kan göra sig förstådd.
Svårt att se sin pappa bli så dålig :(

Så nu kanske ni förstår hur jag mår just nu.

Jag har bett och bett om att han ska bli bättre men jag tror inte mina böner blir hörda denna gång :(
Tror faktiskt inte han kommer överleva denna sommar.
Så den här familjeträffen jag ville ha blir nog tyvärr här på ön och inte av den anledningen av glädje utan det blir nog i sorg.
Ja jag är ledsen men realistisk just nu så vi får försöka att gå vidare och bara göra det bästa för pappa den tid som finns kvar.

Älskar dig pappa av hela mitt hjärta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar