torsdag 7 februari 2013

snart.....

Idag har Leffe varit snäll och åkt in med pappa min till lasarettet.
Jag kunde vara hemma och ta det lugnt och som tur är har jag inte haft migrän idag.
Annars har jag haft det hela veckan och det har varit jätte jobbigt.
Tur man har tabletter som funkar men det tar ett tag innan de gör det.
Särskilt när man vaknar med det och måste ta sig ur sängen och gå till köket.
Nu har jag haft en väldigt snäll och omtänksam man hemma denna vecka så han har kommit till mig med dem.
Älskar dig MASSOR Leffe!!!!!

Allt har klarnat ang min pappas operation.
De tog lite prover och lite samtal.
Han ska åka in på tisdag kväll och operationen blir på onsdag och hem på torsdag.
Han kommer få ryggmärgsbedövning så det blir ju jätte bra.
Då han varit lite orolig att behövas sövas.

På kvällen åkte vi hem til honom och gav han en present.
Han fick en ny telefon.
En med stora knappar och den är bra för de med hörselfel.
Så nu kommer det bli bra hoppas vi.
Han ska bara lära sig att hålla luren rätt så han hör bra.

I morgon bitti åker vi till Eskilstuna :)
Oj vad jag längtar.
Att få träffa alla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar