måndag 4 februari 2013

Dålig uppdatering Ja jag vet:(
Har haft lite att göra och inte orkat skriva.
Har städat bort julen kan man säga ;)
Upp med nya gardiner och städat.
Det tar lite tid för mig för jag kan inte göra så mycket på en gång.
Kroppen min säger ifrån kan man säga :(

I kväll tog jag mig ett långt och skönt bad.
Somnade en stund och det va så skönt att bara flyta och att inte känna så mycket smärta.
Har dock fått en inflammation i vänster arm så idag va jag och köpte en salva så jag kan smörja in mig med den.
Hoppas att det går över snart bara.

Leffe min älskade man är sjuk :(
Ont i halsen och feber.
Så han gick och la sig tidigt.
Hoppas att han blir bättre snart.
I helgen ska vi upp till barnbarnet som fyller 1 år.
Oj vad tiden går fort.
Längtar massor.
Men lika mycket efter mina tjejer och deras pojkvänner.

Idag på em hade vi en här som kollade våran vattenläcka som vi har i badrummet.
Lät inte bra kan jag säga.
Har gått upp i väggen och nu måste vi riva upp vägg och golv så det  inte sprider sig :(
Låter jätte dyrt och vi kommer nog inte få så mycket på försäkringen då huset är lite gammalt enligt dem.
Usch och fy!!!
Vi behöver vinna pengar NU!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar