måndag 25 februari 2013

PT ;)

Har skaffat mig en PT ;)
Eller.... snarare en som hjälper mig att stretcha min onda och stela kropp varje dag.
Therese min Älskade dotter hjälper mig och det gör förbaskat ont kan jag säga.
Tur att det är hon annars skulle jag slå henne.
Men jag vet att det kommer bli bra och jag är så stel för jag har så ont jämnt.
Dålig cirkel som man brukar säga.

Har haft min älskade lilla prinsessa hos mig förra veckan.
Vi hade så mysigt.
Badade i badkaret som hon älskar, lekt med katterna och hunden, tittat på hästarna, åkt pulka, lekt med mig och busat.
Vi han göra mycket på en kväll och dag.
Svårare var det att lämna tillbaka henne till Pappa Filip.
Jag grät faktiskt hela vägen hem och det va inget kul alls :(

På torsdag åker Therese och jag upp för att se Brynäs- Modo.
Sedan kommer vi att tillbringa helgen i Öregrund/Östhammar.

På söndag åker vi och hämtar upp Leffe vid båten och han har med sig Vofflan.
Vi skjutsar honom till jobbet sedan drar vi till Eskilstuna där jag kommer att vara några dagar.

Nu ska jag försöka få något gjort här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar