fredag 4 januari 2013

Tiden....

Tiden går väldigt fort när man har roligt.
Nathalie o Alex åker hem på söndag och det gillar vi inte :(
Jätte mysigt har vi haft de här veckorna.
Jag TACKAR de speciellt mycket då de tagit hand om Vofflan lika mycket som Idun.
Gått ut med dom i ur och skur och att jag fått vara hemma och ta det lugnt när jag mått dåligt.
Vi har skrattat mycket, spelat spel, sett på film mm.

Sofie o Filip och lilla skrållan har varit här så mycket de kunnat.
Vilken go unge hon är :)
Jag bara älskar att vara med henne.
Att se in i henne stora blå ögon när hon tittar på mig och undrar vilken sång vi ska sjunga, JA då smälter jag :) <3
Hur ska man kunna säga Nej till henne???
Just nu så behöver man inte det men senare när hon blir större...
Hur ska man då kunna göra det?
Men Mormor o Morfar behöver inte säga nej bara tala henne tillrätta hur nu det ska gå till hahaha!!!

Älskar att ha mina 3 tjejer hemma samtidigt med sina respektive.
Vi har väldigt kul och denna Jul har varit lite speciell när min älskade man inte har varit hemma under jul och nyår.
Jag firade nyår med Nathalie, Alex och pappa min.
Lugnt men trevligt :)

I morgon är det mycket hockey!!!!
Börjar med att JVM ska spelas och Sverige möte USA i Finalen :)
Sedan på kvällen är det Växjö - Brynäs:)
Härlig dag alltså!
 
Nu sova en stund.
God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar