lördag 5 januari 2013

Jobbigt.....

Usch och fy för mina tankar just nu :(
Vill INTE att Nathalie och Alex ska åka hem :(
Vi har haft så roligt dessa veckor och jag har haft ett underbart sällskap/hjälp hela tiden.
Att Älska gör ont.
Jag vet ju inte när vi kommer att ses igen.
Men ska försöka att åka upp så fort det bara går.

Nu till något annat.
Sveriges juniorkronor tog silver idag :)
De mäktade inte med USA men kämpade på bra.
Så Grattis till Silvret!

På kvällen spelade Brynäs mot Växjö borta och det blev 2p i sudden.
Ganska bra då matchen inte va så himla bra.

Sedan på kvällen spelade vi TP.
Leffe och Nathalie på ett lag
och jag och Alex på det andra.
Jaja vi får väl säga Grattis till Far och dotter då de vann stort.
Men jag måste säga att vi fick fruktansvärt svåra frågor.

Nu ligger man här i sängen och ska försöka sova.
Går väl inte så bra då kristallerna har ställt till det för mig snart en hel vecka.

Men sov gott alla ni som kan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar