tisdag 15 januari 2013

snöar

Idag snöar det igen.
Vintern vill inte ta slut riktigt ännu och jag tycker om vintern även fast min kropp inte gör det.
 
Helgen va underbar.
Leffe och jag hade en liten minisemester..
Skönt att åka iväg bara han och jag.
Vi va på hockey som vi älskar men det blev förlust tyvärr denna gång.
Men kul ändå för att vara på plats är det roligaste som finns.
Trevliga människor i Gävle.
Träffade även älskade syster och familj och vi tog och åkte förbi brorsan som flyttat.
Jätte trevligt hade vi.

Nu hoppas jag att man inte ska få skit av andra för att vi inte hälsade på dom för man kan faktiskt inte hinna med alla på en helg som va menat för bara Leffe och mig.

Nu är det vardag igen och jag är ensam som vanligt.
Therese är på en modevisning hela dagen och hon är huvudnumret i kväll :)
Roligt för henne.
Ni ska få se en bild på henne
Coolt eller hur???
Men det här är bara början så vi får se senare när allt är klart hur hon kommer se ut :)

Ha nu en underbar vecka.

Hälsningar till min underbara syster!
Du är min ängel och tvillingsjäl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar