tisdag 30 augusti 2011

vilken helg!

Ja som ni ser har jag inte skrivit på hela helgen.
Jag har inte orkat och hunnit med.
Leffe fyllde 50 år i lördags och vi firade honom på dagen och sedan på kvällen hade vi våran årliga kräftskiva.
Alla kunde inte komma men de som kom va helt underbara som alltid.
Vi fick även besök av John och Carine och det va ju jätte trevligt.
Har aldrig träffat henne och det va ju på tiden.
Jätte mysig tjej.

Lördagen va annars en jätte jobbig dag och kväll för mig:(
Jag mådde såååå dåligt och jag kände mig så dum när jag gick och la mig en stund medans alla åt sina kräftor.
usch och fy va jag grät ensam i min säng.
Hade fruktansvärd migrän och yrseln va jätte jobbig.
Snälla Alex kom in till mig och masserade min nacke och axlar en bra stund medans Nathalie pratade med mig och fick mig att skratta igen TACK!
Alex du är sååå otroligt duktig på att massera och du gjorde så att jag kunde gå tillbaka till våra gäster och avsluta kvällen med kaffe och tårta.
Kvällen va annars jätte lyckad och vi är så otroligt glada att vi har så fina och underbara vänner.

På söndagen åkte nästan alla hem igen och även Leffe åkte till jobbet på Berga.
John och Carine stannade hos mig och Therese.
på måndagkvällen efter Therese hade varit i skolan åkte de ut till Fårö och red på islandshästar.
Jag stannade hemma för jag orkade inte följa med.
Har ju haft migrän varje dag nu snart i en hel vecka.
Så typiskt att just på lördagen hjälpte dom inte.

Idag åkte John och Carine hem.
Vi har haft jätte mysigt tycker jag och jag hoppas att vi kan fortsätta kontakten nu.
Ni är alltid välkomna hit till oss.
i morgon bitti ska jag till hörcentralen och sedan till läkaren för min kristallsjuka.
Hoppas hoppas att de kan hjälpa mig nu så yrseln försvinner i morgon.
Morfar kommer och passar vofflan medans jag är borta.
Men nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar