tisdag 23 augusti 2011

Vanlig dag

Idag har det varit en ganska fin och varm dag.
Leffe har jobbat och sedan blev han firad av sina arbetskamrater med kräftskiva och gocart åkning.
Jätte kul att de gjorde saker med honom tycker jag.
I morgon tar han båten hem igen så vi får fortsätta att fixa till här hemma.
Therese började i skolan idag och nu är det sista året för hennes del.
Väldigt va tiden går fort.
När hon kom hem så hjälpte hon mig med att klippa gräset.
Jätte snällt.
Jag försökte mig på att tvätta av ett fönster men det är inte riktigt min grej för jag får så himla ont.
Men men ibland får man bita ihop för att det ska bli fint.
Nu så sitter jag här hemma själv.
Jag skjutsade in Therese till stan så hon får sova där i natt.
I morgon ska de till När och paddla kanot med klassen.
Hoppas att de får fint väder.
Nej jag kanske ska ta och knyta mig nu.
Ett efterlängtat möte med sjukgymnasten i morgon.
kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar