fredag 26 augusti 2011

dagen före....

Ja ni idag vakande jag och va totalt slut av yrsel.
Tack så himla mycket för det:(
Jag kan säga så här, JAG behöver inte det idag.

Skulle ha gjort massor men kroppen sa NEJ tyvärr.
Men jag lyckades med att baka 60 st rosenbröd och det va första gången jag bakade sådana.
Måste säga att de va väldigt goda och jag blev jätte nöjd.
Men det blev ingen fest för mig i kväll:(
Jag fick allt stanna hemma och ta det lugnt.
Att få se sin käre man klä upp sig och inte få göra det med va skitjobbigt.
Det är ju inte så ofta vi går bort och då just idag blir det så här med min kropp.
Men jag hoppas att det är bättre i morgon.
Då är det min Älsklings dag:)
Om ca 1 timme kommer Nathalie och Alex hem och i morgon kommer resten av familjen:)
Har fått träffa min älskade Sofie ikväll för hon skjutsade Leffe hem så han kunde ta en öl.
Hon är sååå fin i sin lilla mage:)
Längtar tills den lille titta ut.
Nej nu ska jag se till att min älsklig slutar att fixa ute på altan och kommer in en stund.
Få se om jag har tid att blogga i morgon
Annars vet ni att vi har fullt upp med att fira Leffe på 50 års dagen och sedan kräftskiva på det.
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar