onsdag 25 juli 2012

Vilka dagar det har varit.
Jobbiga och även soliga och varma.
Vaknade med att ha skit ont i kroppen så efter promenaden med Vofflan gick jag och la mig igen.
Försökta att inte röra mig då det gjorde alldeles för ont :(
Ingen bra dag.
Konstigt att det är så nu när värmen börjar komma tillbaka igen.
 
i morgon är det en stor dag för min far.
Han ska få sin hörapparat....Jippi säger jag.
Äntligen kan man prata med honom utan att han inte fattar vad vi säger.
Kommer bli väldigt annorlunda för honom.
Att få höra fåglar igen som han inte har hört på flera år.
Ringklockan,folk som pratar mm
Kommer bli toppen :)
 
Nu ska jag försöka sova men min skit mage vill inte riktigt det :(
Ser ut som om man va med barn fast den är bara tom och det gör ont.
usch och fy för IBS :(
 
Sov Gott ni som kan 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar