onsdag 11 juli 2012

Sitter här i min ensamhet.
Ibland är det skönt att få vara ensam men för det mesta är det tråkigt.
Vädret har varit toppen på senaste tiden.
De kan man inte tro om man lyssnar på nyheterna för det är mycket regn på fastlandet.
Men soliga Gotland är ju bäst :)
 
Har haft Sofie och Mila mycket här hos oss och det ger mig mycket energi.
Fast man är ganska slut när de åker.
Jag kan ju inte låta bli denna underbara unge ;)
Hon har så mycket bus i sig och charm är bara förnamnet.
 
Nu är Sofie på Hiphop EM i Slovenien så lillan fick stanna hemma med pappa sin.
Hon kanske ska komma till mig någon dag så Filip kan jobba men just nu är hon lite dålig efter att ha fått sina sprutor.
Så vi får se hur hon mår helt enkelt.
 
Undrar om jag kan slappna av och sova i natt?
Sally tog in en levande mus och släppte den i vardagsrummet och gick sedan därifrån :(
Förbaskade katt!!!!
Vet inte var den är och ingen hjälp får jag heller.
Gaaaaaaaah!!!!
 
Lite bilder på lilla snuttan kan jag bjuda på i alla fall:)
 Sötaste hjärtat
 Bad med mormor
 Bus med mamma
 Dricka vatten i pipmugg för 1a gången
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar