onsdag 2 april 2014

Min Vardag

Dagarna går och våren är nu här men lite kallt är det dock ute.
Jag har börjat träna igen och gör det varannan dag.
Kör på crosstrainern och sedan lite stretch efter det.
Det går bra tycker jag men roligt är det ju inte precis.
Men det kanske går över snart.
Lite piggare känner jag mig men det som förstör så mycket nu är att jag har så mycket migrän.
Alltid på fm så får jag det så det är bara att ligga kvar i sin säng och ta migräntabletter och ha mörkt i rummet.
Jätte jobbigt är det för hela fm går åt pipan för mig.

Idag har jag i alla fall hunnit med lite grann på em/kvällen.
Vofflan fick en dusch igen då hon rullat sig i fågelbajs :(
Klippte klor o kammade henne.
Själv så har jag tränat, duschat, bäddat rent i våra sängar, dammsugit och plockat bort massa gamla tidningar.
Hoppas att jag kan åka på tippen i morgon med lite papper o plast.

Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng o hoppas på en bra natt o inge migrän i morgon.

Ha en fortsatt bra vecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar